Monday, December 13, 2010

External Hemorrhoids From Waxing

Placa (or even, these metalheads good guys, part 2)



A little 'like a crocodile tears, I say, do, and then I complain.
But, sometimes, or at least in this case, false complaint.
I say, "Pierpà, this is the last trip for this year!" systematically and it is not.
I also say "Pierpà, just concerts this year!" and out came another.
In a nutshell (less than usual, and even here I often say "Pierpà, see saving!"), Last week, I left for yet another trip and another for the concert.
As it was a bit 'not c'andavo, I'm back in beautiful Tuscany, Florence to be precise.
As I walked the stretch of the outward journey uncomfortable (uncomfortable because the bus was unusually pieno e perchè ero affiancato da due cazzari, di lato, e una mamma con bimbo che ogni ora si svegliava per piangere, davanti), ho fatto un paio di calcoli.
Penso di avere fatto circa una 20ina di viaggi buoni nell'ultimo anno solare, con un totale di km percorsi che si aggira tra i 29.000 e 30.000 km.
Se Wikileaks sapesse di me tutto ciò, avrebbe ben donde sul dubitare delle mie capacità di attenzione e resistenza...ma non lo sa, non sono un presidente del consiglio, e va bene così....
Il concerto, degna nota, è stato quello gasante ed esaltante dei Monster Magnet. Come in premessa di precedenti post, non sono proprio un metallaro doc e, sinceramente, i MM mi erano sconosciuti al 99%.
Ricordavo solo una loro canzone, e pure male. Ma ciò tolto, ho fatto lo zainetto, organizzato il viaggio, e partito con qualche dubbio.
Il concerto è stato bellissimo. Non a livello di quello degli Alice in Chains ma decisamente megliore di quello dei Blind Guardian (ometto l'HJF solo perchè quello era un festival e non one-shot come i 3 in premessa), vuoi per tanti piccoli motivi, prima tra tutti la location in quel di Firenze che, davvero raccolta, mi ha permesso di godere di una visuale e di una acustica eccezionale.
Inoltre il repertorio musicale dei MM mi è piaciuto da morire e quanto prima dovrò riempire le mie voragini d'ignoranza al riguardo.
Rimangono anche considerations which in the past, that the result of metalheads / rockers is absolutely the most polite.
Finally, some (my usual) scattered discourses:
- the Florentine (such as meat and women) are very attractive;
- ribollita is to remain,
- Women (Florentine and no) dressed a bit 'dark a little' metal makes me blood
- florence accountants do the same things I do (I wonder why I thought they did very different things and better);
- the hotel knew the towel This time of oranges;
- a phrase heard in a library rimmarrà scoltpita indelible in my mind "excuse , but I've deleted from your Facebook contacts, or deleted by mistake I am? .

0 comments:

Post a Comment